خرید سه دستگاه برای بیمارستان امام حسین علیه السلام هریس از محل جذب اعتبار دو میلیارد و هفتصد میلیون تومانی توسط مهندس محرم زاده نماینده محترم شهرستان

فیبر نوری ، دستگاه امحا و تانکر اکسیژن که از نیازهای ضروری این بیمارستان بود با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و هفتصد میلیون تومان درحال خریداری و نصب در بیمارستان امام حسین علیه السلام هریس است.

در راستای ارائه سرویس دهی مناسب به بیماران بویژه در زمان هایی که تعداد بیماران با مشکل تنفسی و کرونایی بیشتر میشود یک دستگاه تانکر اکسیژن ۶ تنی که هزینه آن توسط نماینده محترم شهرستان تهیه شده بود در بیمارستان امام حسین علیه السلام هریس درحال نصب و راه‌اندازی می باشد. تانکراکسیژن نیاز مبرم بیماران تلقی می شد تا نه تنها نیاز روزانه بیمارستان به اکسیژن را برطرف کند بلکه تامین و ذخیره کننده اکسیژن در صورت کمبود آن تا شش ماه بعد باشد.

دستگاه امحا زباله که برای بی خطر سازی زباله های عفونی بیمارستان مورد استفاده قرار میگیرد و فیبر نوری در جهت بالا بردن سرعت و کیفیت سامانه های بیمارستانی و ارائه بهتر خدمات به مراجعه کنندگان ازجمله دیگر اقدامات این مجموعه می باشد که بزودی افتتاح و در راستای خدمت رسانی مطلوب به همشهریان عزیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی بیمارستان امام حسین علیه السلام هریس

نظر شمادر مورد این مطلب چیست ؟
2خوب0بهترین3فوق العاده1عالی1بد1خیلی بد

0 نظر

یک پیام بگذارید