آئین تجلیل از مدال‌آوران هیئت کاراته شهرستان هریس توسط شرکت کیسون

مهری که ماندگار شد

در آن بعد از ظهر هولناک، 21 مرداد ماه 1391، که منطقه ارسباران لرزید و زمین با مردمان خوبش نامهربان شد و چهره‌ شهرهای استان آذربایجان شرقی، از جمله هریس و خواجه و ورزقان غمگین گشت، گویی امید نیز برای فردای جوانان کم سو؛ اما یاری یاوران پر ثمر شد.
در این میان شرکت کیسون نیز، در گرماگرم عشق و نوع‌دوستی و براساس باور عمیقش برای خدمت به جامعه و به امید رویش دوباره جوانه‌ها، سازه‌هایی ماندگار (مجتمع‌های فرهنگی/ ورزشی هریس و خواجه) را بنا کرد، که پس از گذشت قریب به 10 سال، اکنون شاهد به بارنشستن نهال‌های امید و زندگی از میان ورزشکاران نونهال این مجتمع‌ها هستیم.

آیین تجلیل شرکت کیسون از ورزشکاران برتر، مدال‌آوران و مربیان آکادمی کاراته شهرستان هریس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و تعدادی از مدیران ارشد کیسون، روز پنجشنبه اول تیرماه 1402 در «مجتمع فرهنگی-ورزشی شهرستان هریس» برگزار شد.

دکتر حمید انصاری مشاور ارشد شرکت کیسون در حوزه جامعه در این خصوص می گوید: «این مجتمع با هدف افزایش سطح سلامت جسمی و روحی ساکنین این منطقه و در راستای تحقق مسئولیت های انسانی- اجتماعی شرکت کیسون احداث شد. با گذشت چندین سال، با توجه به ارزیابی­های شرکت کیسون و بازخورد اقدامات مثبت آکادمی کاراته شهرستان هریس در استعدادیابی و تعلیم کودکان، نوجوانان و جوانان منطقه، کیسون اقدام به تجلیل از 45 نفر از مدال‌آوران و ورزشکاران برتر این مجموعه در رشته کاراته کرد.»

لازم به ذکر است که همزمان با احداث این دو مجموعه و در پی اسکان هیئت کاراته در مجتمع هریس با مدیریت شیهان سعید کریمی، بیش از ۳۵۰ ورزشکار و هنرآموز هنرهای رزمی در رشته‌های کاراته کنترلی و آزاد، دفاع شخصی، سلاح‌های سرد و گرم، آمادگی جسمانی و مبارزات خیابانی عضو این مجموعه شده‌ و برخی از آن‌ها موفق به کسب چندین عنوان بین‌المللی،کشوری و استانی شده‌اند.

باشد که دست در دست هم با حمایت نیکوکاران توانا، شاهد رشد و شکوفایی و ماندگاری جوانان سرزمین‌مان باشیم.

نظر شمادر مورد این مطلب چیست ؟
0خوب0بهترین0فوق العاده0عالی0بد0خیلی بد

0 نظر

یک پیام بگذارید