تشریح فعالیت‌های کتابخانه های عمومی شهرستان هریس توسط میلادی رییس کتابخانه های عمومی این شهرستان

حسین میلادی رییس کتابخانه عمومی شهرستان هریس خبر داد:

کتابخانه شهید محمد رضا فخیمی و امام صادق(ع) یک سالن مطالعه ویژه آقایان، بانوان و محققان و با ظرفیت نزدیک به ۲۰۰ نفر دارد که در حال حاضر ۲۰۰۰ نفر از آن استفاده میکنند.
میلادی در این گفتگو اظهار داشت: در کتابخانه عمومی هریس به نیازهای دانش‌آموزان، دانشجویان، کنکوری‌ها و دیگر گروه‌های جامعه پاسخ داده میشود.
🔸میلادی بیان کرد: به تعداد ۷ عدد کتابخانه عمومی در سطح شهرهای شهرستان هریس همه روزه و از ساعت ۸ تا ۱۸ عصر به جز جمعه‌ها و ایام تعطیل به علاقه‌مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی ارائه خدمات دارند.

🔹وی اظهار داشت: شاخص عنوان کتاب در کتابخانه عمومی به بیش از ۸۰۰۰۰هزار عنوان کتاب می رسد که پیش‌روی علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و مردم شریف شهرستان هریس است.
میلادی در پایان گفت: یکی از موارد نذر فرهنگی، ترویج فرهنگ کتابخوانی و تشویق افراد به مطالعه است و روش‌های مختلفی نیز برای ترویج فرهنگ مطالعه وجود دارد، این نهاد بصورت واقعی و در فضای حقیقی با دارا بودن هفت کتابخانه تحت پوشش و حمایت در کل شهرستان هریس ارائه خدمات میدهد و نیز از فعالیتهای این حوزه برگزاری مسابقه کتابخوانی، نشست کتاب و کتابخوان، جمع خوانی، نشت و بررسی نقد کتاب، مسابقه نقاشی و کار دستی در سطح کودکان و نوجوانان برگزارمی کند که می‌تواند انگیزه افراد برای مطالعه را افزایش دهد میباشد.

لازم به ذکر است رییس کتابخانه های عمومی شهرستان هریس بعنوان رییس نمونه کشوری در عرصه توسعه کتاب و کتابخوانی انتخاب و توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل گردید.

نظر شمادر مورد این مطلب چیست ؟
0خوب0بهترین0فوق العاده0عالی0بد3خیلی بد

0 نظر

یک پیام بگذارید